Jesteś tutaj: Strona główna / Festiwal / VIII OFRS / PROGRAM POBYTU W BYDGOSZCZY / SPRAWY ORGANIZACYJNE


WAŻNE SPRAWY ORGANIZACYJNE
 
  1. Przez cały czas trwania eliminacji od godziny 9:00 do 15:30 możecie Państwo skorzystać z przygotowanego prze fundację poczęstunku w Restauracji Pałacowej mieszczącej się na terenie Pałacu Młodzieży na parterze. Zapraszamy na słodkości, owoce i napoje.
  2. Obiad wydawany  będzie w Restauracji Pałacowej od godz. 12:45 do godz. 14:15  na podstawie kuponów. UWAGA! Dla wszystkich wystarczy obiadów, dlatego proszę wybrać odpowiedni moment przed lub pomiędzy warsztatami, aby nie stać w dłuuugiej kolejce.
  3. Posiłki i napoje wolno spożywać wyłącznie na terenie restauracji. Obowiązuje całkowity zakaz wynoszenia jedzenia i napojów poza restaurację.
  4. 30.08 br. po zakończeniu eliminacji przewidziane są wspomniane wcześniej różne warsztaty artystyczne zorganizowane dzięki uprzejmości licznych partnerów w postaci instytucji edukacyjnych i kulturalnych. Warsztaty będą przebiegały zgodnie z harmonogramem. Harmonogramy zajęć wraz z listami osób wywieszone są na tablicy  w pobliżu szatni Pałacu Młodzieży.
  5. Od godziny 10:30 w Pałacu Młodzieży rozpoczną się konfrontacje w kategorii taniec, muzyka, mała forma sceniczna.
  6. Od godziny 10:30 przed budynkiem, rozpocznie się happening plastyczny, w którym wezmą udział uczestnicy kategorii plastyka oraz uczestnicy tegorocznych Warsztatów Artystycznych „Radosne Serca”, również organizowanych przez Fundację „Nowe Pokolenie”. Zbiórka przed Pałacem Młodzieży. Happenig potrwa do godziny 15:00. Potem dla uczestników tej kategorii zaplanowano wycieczkę po Bydgoszczy przygotowaną przez Towarzystwo Miłośników Miasta Bydgoszczy. Dzieci idą na wycieczkę z wychowawcami.
  7. O godz. 10:30 dwie grupy fotograficzne wraz z wychowawcami wychodzą do Muzeum Okręgowego, gdzie wezmą udział w lekcjach muzealnych oraz zwiedzą najciekawsze wystawy w Muzeum. Zbiórka  przy szatni w Pałacu Młodzieży. Potem grupa wraca do Pałacu Młodzieży na obiad, a następnie ma zaplanowane warsztaty fotograficzne i zwiedzanie Muzeum Mydła i Historii Brudu. Po całym dniu atrakcji grupy wracają do Pałacu Młodzieży po swoje bagaże.
  8. Każda kategoria festiwalowa ma swojego opiekuna wytypowanego przez organizatora – Fundacje „Nowe Pokolenie”, który udziela wszystkich szczegółów organizacyjnych.
Za taniec odpowiedzialna jest Pani Iwona Roszycka
Za małą formę sceniczną  – Pani Barbara Piotrowska
Za muzykę – Pani Aleksandra Zmudzińska
Za happening plastyczny – Pani Beata Wróblewska
Za dwie grupy fotograficzne – Pani Mariola Brzezińska i Edyta Bukowska
Za ocenę prac z plastyki  i fotografii, pomoc w pracach komisji jury – Pani Joanna Dębska
 
  1. Zakończenie eliminacji z tańca planowane jest na ok. godz. 12:30, od godz. 13:00 rozpoczną się warsztaty taneczne, jednocześnie zarówno w sali widowiskowej (sala eliminacji tanecznych) i w sali tanecznej.
  2. Zakończenie eliminacji z małej formy scenicznej planowane jest na godz. 12:30, od godz. ok. 13:30 rozpoczną się warsztaty teatralne i z zakresu autoprezentacji. Będą trwały jednocześnie w sali teatralnej, gdzie odbywać się będą eliminacje oraz w drugiej sali wskazanej przez opiekuna tej kategorii
  3. Zakończenie eliminacji z muzyki planowane jest na godz. ok. 14:30, potem dla uczestników tej kategorii zaplanowano warsztaty muzyczne. Najpierw grupa młodsza od godz. 15:00, później grupa starsza od godz. 16:00.
  4. Nie wolno zmieniać ustalonych grup. Zarówno kolejność występów artystycznych, jaki i skład grup warsztatowych został tak przemyślany, aby występy dla osób startujących w kilku kategoriach oraz ich uczestnictwo w warsztatach nie nakładały się na siebie.
  5. Ogłoszenie wyników eliminacji finałowych VIII Ogólnopolskiego Festiwalu Radosnych Serc nastąpi bezpośrednio po eliminacjach z danej kategorii przez przewodniczącego komisji jury.
Werdykt z kategorii plastyka fotografia – ok. godz. 12:00 Restauracja Pałacowa
Werdykt z kategorii taniec – ok. godz. 13:00 sala eliminacji tanecznych
Werdykt z kategorii mała forma sceniczna – ok. godz. 13:00 sala eliminacji teatralnych
Werdykt z kategorii muzyka – ok. godz. 15:00 sala eliminacji muzycznych
 
  1. Dodatkowo lista z wynikami z każdej kategorii zostanie wywieszona na tablicy na parterze Pałacu Młodzieży.
  2. Laureaci po ogłoszeniu wyników są zobowiązani pilnie dostarczyć płyty z podkładami muzycznymi niezbędnymi na występ na  polanie Różopole do opiekunów kategorii festiwalowych.
  3. Wychowawcy odpowiadają w pełni za swoich podopiecznych zarówno pierwszego jak i drugiego dnia festiwalu.
  4. Wychowawcy biorą udział we wszystkich zajęciach i wyjściach z podopiecznymi – dbają o ich bezpieczeństwo i poprawne zachowanie.
  5. Przewodnik grupy, z ramienia fundacji nie ponosi odpowiedzialności prawnej za dzieci.
  6. Przewodnikami grup wycieczkowych (w piątek i sobotę) są osoby wytypowane przez ZHP Hufiec Bydgoszcz Miasto.
  7. W holu głównym w Pałacu Młodzieży są pogrupowane listy uczestników, proszę raz jeszcze sprawdzić przynależność do grup warsztatowych, które mają zajęcia w piątek oraz do grup wycieczkowych w sobotę.
  8. Zakwaterowanie uczestników jest zaplanowane w Bursie nr 2 przy ul Swarzewskiej 2 oraz w Internacie Zespołu Szkół Elektronicznych przy ul. Karłowicza 18.
  9. Nocleg z 30 na 31.08. pokrywa fundacja, noclegi skrajne tj. z 29 na 30.08 oraz z 31.08 na 1.09 pokrywają placówki we własnym zakresie bezpośrednio w miejscu, w którym zaplanowano nocleg.
  10. Dla uczestników zakwaterowanych w Bursie nr 2 kolacja odbędzie się o godz. 18:30 – 19:00 I  tura oraz 19:00 – 19:30 - II tura.
  11. Dla uczestników zakwaterowanych w Internacie Zespołu Szkół Elektronicznych  kolacja odbędzie się o godz. 18:30- 19:00 – I tura  i 19:00-19:30  – II tura.
  12. Po kolacji dla uczestników zaplanowano działania integracyjne przygotowane przez ZHP Hufiec Bydgoszcz Miasto. Harcerze będą czekali na Państwa o godz. 20:00 przed budynkiem Bursy nr 2 oraz Internatu ZSE i zabiorą Was na Wyspę Młyńską w Bydgoszczy, gdzie odbywa się Fiesta Flamenco na Plaży w ramach PROJEKTU LATO, którego organizatorem jest Miejskie Centrum Kultury w Bydgoszczy. W programie warsztaty tańca flamenco – nauka rumby, tangosa, sevilianas oraz palmasu (czyli specjalnego klaskania) i oczywiście jaleo (okrzyków zagrzewających tancerzy do tańca i muzyków do grania), bez którego nie może się odbyć żadna fiesta. Nie zabraknie także sporej dawki hiszpańskiej muzyki. Dla osób, które zatracą się w hiszpańskich rytmach informujemy, że cd. atrakcji o godz. 21:00. Zbieramy się przy placu zabaw na Wyspie Młyńskiej. Szukamy tam Pani Beaty Wróblewskiej – komendantki ZHP Hufiec Bydgoszcz Miasto, która powie co Was dalej czeka.
  13. Śniadanie w bursie i internacie:
I tura godz. 7:15 do 7:45
II tura godz. 7:45 – 8:15
 
  1. Po sobotnim śniadaniu, prosimy aby zapakowali sobie Państwo jakieś kanapki na popołudnie, bowiem obiad tego dnia będzie ostatnim posiłkiem zagwarantowanym przez organizatora.
  2. Opuszczenie miejsca kwaterunku 30.08 w sobotę do godziny 10:00.
  3. Bagaże z jakimi Państwo przyjechali można zostawić w miejscach zakwaterowania w wyznaczonych pomieszczeniach do godziny 21.00.
  4. Wszyscy uczestnicy festiwalu mają zaplanowane działania w sobotę. Przewodnicy grup z ramienia fundacji będą czekali na Państwa w wyznaczonym miejscu oraz porze. Godzina zbiórki to przeważnie godz. 8:30, miejsce Pałac Młodzieży. Jednak nie we wszystkich przypadkach. Uczulam, żeby dokładnie sprawdzić listy atrakcji na sobotę. Grupa wytypowana do Exploseum musi być najpóźniej o godz.: 8:15 na Rondzie Fordońskim k. Pasamonu na przystanku linii nr 68.
  5. Prosimy o uszanowanie trudu naszej pracy i udziału we wszystkich zaplanowanych działaniach według list! Wiele osób nieodpłatnie przychodzi w sobotę do pracy, aby jak najlepiej zorganizować uczestnikom czas w Bydgoszczy.
  6. Na spóźnialskich nie czekamy. Jeśli ktoś nie dojdzie, będzie musiał na własną rękę dojść do grupy.
  7. Przewodnik fundacji w sobotę po odbyciu zaplanowanych działań doprowadzi każdą grupę do restauracji „Atmosfera” na obiad oraz spod restauracji na miejsce koncertu na Różopole w Myślęcinku.
  8. Wszystkie grupy uczestników festiwalu muszą być na Różopolu do godziny 14.00!
  9. W sobotę, podczas Koncertu Laureatów  w Myślęcinku, na stoisku Fundacji „Nowe Pokolenie” będą dostępne dla Państwa napoje.
  10. Uchwałą Rady Miasta Bydgoszczy uczestnicy festiwalu mają zapewnione bezpłatne przejazdy środkami komunikacji miejskiej w terminie 30.08-31.08.2013 r., dlatego zachęcamy, aby pozostawić samochody przy miejscach zakwaterowania i przemieszczać się komunikacją miejską z przewodnikiem fundacji.
 

NASI PARTNERZY: