Jesteś tutaj: Strona główna / Festiwal / IX OFRS / PROGRAM POBYTU W BYDGOSZCZY / WAŻNE SPRAWY ORGANIZACYJNE

 
WAŻNE SPRAWY ORGANIZACYJNE
 
  1. Przez cały czas trwania eliminacji już od godziny 8:00 do 15:30 możecie Państwo skorzystać z przygotowanego przez fundację poczęstunku w Restauracji Pałacowej mieszczącej się na terenie Pałacu Młodzieży na parterze. Zapraszamy na słodkości, owoce i napoje.
  2. Obiad wydawany  będzie w Restauracji Pałacowej od godz. 12:00 do godz. 15:00  na podstawie kuponów. UWAGA! Dla wszystkich wystarczy obiadów, proszę zatem, aby trzymać się zaplanowanej godziny dla danej grupy, aby nie stać w długiej kolejce.
  3. Posiłki i napoje wolno spożywać wyłącznie na terenie restauracji. Obowiązuje całkowity zakaz wynoszenia jedzenia i napojów poza restaurację.
  4. Po zakończeniu eliminacji przewidziane są wspomniane wcześniej różne warsztaty artystyczne zorganizowane dzięki uprzejmości licznych partnerów w postaci instytucji edukacyjnych i kulturalnych. Warsztaty będą przebiegały zgodnie z harmonogramem. Harmonogramy zajęć wraz z listami osób wywieszone są na tablicy w pobliżu szatni Pałacu Młodzieży.
  5. Od godziny 10:30 w Pałacu Młodzieży rozpoczną się konfrontacje w kategorii taniec, muzyka, mała forma sceniczna.
  6. Od godziny 10:30 przed budynkiem, rozpocznie się happening plastyczny, w którym wezmą udział wybrani uczestnicy kategorii plastyka oraz uczestnicy tegorocznych Warsztatów Artystycznych „Radosne Serca”, również organizowanych przez Fundację „Nowe Pokolenie”. Warsztaty poprowadzą pani Katarzyna Wolska oraz pan Waldemar Zyśk. Zbiórka przed Pałacem Młodzieży. Happening potrwa do godziny 13:30. Potem dla uczestników tej kategorii zaplanowano warsztaty w Wyższej Szkole Gospodarki oraz zajęcia z pierwszej pomocy w Collegium Medicum.
  7. Osoby które wyłącznie startowały w kategorii plastycznej i wyłącznie w kategorii fotograficznej schodzą na parter budynku w celu sprawdzenia w jakich dokładnie są grupach.
  8. Od godz. 10:30 przed Pałacem Młodzieży odbędą się również warsztaty plastyczne dla uczestników kategorii plastyka. Po zajęciach grupy udadzą się do Muzeum Mydła i Historii Brudu, na warsztaty do Muzeum Okręgowego oraz Galerii Miejskiej bwa. Po wszystkim obie grupy pojadą do Collegium Medicum na zajęcia z pierwszej pomocy.
  9. O godz. 10:30 dwie grupy fotograficzne wraz z wychowawcami wychodzą na Barkę Lemara, następnie udadzą się do Muzeum Okręgowego na warsztaty, a grupa dzieci starszych będzie miała okazję odwiedzić TVP Bydgoszcz. Po obiedzie  wszyscy udadzą się do Wyższej Szkoły Gospodarki gdzie wezmą udział w warsztatach. Potem grupa młodsza weźmie udział w zajęciach w Collegium Medicum. Po całym dniu atrakcji grupy wracają do Pałacu Młodzieży po swoje bagaże.
  10. Każda kategoria festiwalowa ma swojego opiekuna wytypowanego przez organizatora – Fundacje „Nowe Pokolenie”, który udziela wszystkich szczegółów organizacyjnych.
  • Za taniec odpowiedzialna jest Pani Iwona Roszycka
  • Za małą formę sceniczną  – Pani Barbara Piotrowska
  • Za muzykę – Pani Aleksandra Zmudzińska
  • Za happening plastyczny – Pani Monika Baszyńska
  • Za grupy fotograficzne – Pani Monika Lewandowska
  • Za grupy plastyczne – Pani Joanna Bartosiak
  • Za ocenę prac z plastyki  i fotografii, pomoc w pracach komisji jury – Pani Dorota Wądołowska
  1. Ogłoszenie wyników eliminacji finałowych IX Ogólnopolskiego Festiwalu Radosnych Serc nastąpi bezpośrednio po eliminacjach z danej kategorii przez przewodniczącego komisji jury.
Werdykt z kategorii plastyka fotografia – ok. godz. 12:00 Restauracja Pałacowa
Werdykt z kategorii taniec – ok. godz. 13:00 sala eliminacji tanecznych
Werdykt z kategorii mała forma sceniczna – ok. godz. 15:00 sala eliminacji teatralnych
Werdykt z kategorii muzyka – ok. godz. 15:30 sala eliminacji muzycznych
  1. Dodatkowo lista z wynikami z każdej kategorii zostanie wywieszona na tablicy na parterze Pałacu Młodzieży.
  2. Zakończenie eliminacji z tańca planowane jest na ok. godz. 12:30, od godz. 13:15 rozpoczną się warsztaty taneczne, jednocześnie zarówno w sali widowiskowej (sala eliminacji tanecznych) i w sali wskazanej przez opiekuna kategorii.
  3. Zakończenie eliminacji z małej formy scenicznej planowane jest na godz. 14:30, od godz. ok. 15:00 rozpoczną się warsztaty teatralne. Będą trwały jednocześnie w sali teatralnej i w sali konferencyjnej.
  4. Zakończenie eliminacji z muzyki planowane jest na godz. ok. 15:00, potem od godzin. 15:30 do 18:00 dla uczestników tej kategorii zaplanowano warsztaty muzyczne.
  5. Nie wolno zmieniać ustalonych grup. Zarówno kolejność występów artystycznych, jaki i skład grup warsztatowych został tak przemyślany, aby występy dla osób startujących w kilku kategoriach oraz ich uczestnictwo w warsztatach nie nakładały się na siebie.
  6. Laureaci po ogłoszeniu wyników są zobowiązani pilnie dostarczyć płyty z podkładami muzycznymi niezbędnymi na występ na  polanie Różopole do opiekunów kategorii festiwalowych.
  7. Wychowawcy odpowiadają w pełni za swoich podopiecznych zarówno pierwszego jak i drugiego dnia festiwalu.
  8. Wychowawcy biorą udział we wszystkich zajęciach i wyjściach z podopiecznymi – dbają o ich bezpieczeństwo i poprawne zachowanie.
  9. Przewodnik grupy, z ramienia fundacji nie ponosi odpowiedzialności prawnej za dzieci.
  10. Dodatkowe działania będą wspierać osoby wytypowane przez Hufiec ZHP Bydgoszcz Miasto – wyjścia na warsztaty, wycieczki.
  11. W holu głównym w Pałacu Młodzieży są pogrupowane listy uczestników, proszę raz jeszcze sprawdzić przynależność do grup warsztatowych, które mają zajęcia w piątek oraz do grup wycieczkowych w sobotę.
  12. Zakwaterowanie uczestników jest zaplanowane w Bursie nr 2 przy ul. Swarzewskiej 2, w Internacie Zespołu Szkół Elektronicznych przy ul. Karłowicza 18 oraz w Internacie Zespołu Szkół Drzewnych przy ul. Toruńskiej 50a.
  13. Nocleg z 29 na 30.08. pokrywa fundacja, noclegi skrajne tj. z 28 na 29.08 oraz z 30.08 na 31.08 pokrywają placówki we własnym zakresie bezpośrednio w miejscu, w którym zaplanowano nocleg.
  14. Dla uczestników zakwaterowanych w Bursie nr 2 kolacja odbędzie się o godz. 18:30 – 19:00 I  tura oraz 19:00 – 19:30 - II tura.
  15. Dla uczestników zakwaterowanych w Internacie Zespołu Szkół Elektronicznych  kolacja odbędzie się o godz. 18:30- 19:00 – I tura  i 19:00-19:30  – II tura.
  16. Dla uczestników zakwaterowanych w Internacie Zespołu Szkół Drzewnych kolacja odbędzie się o godz.19:00.
  17. Po kolacji dla uczestników zaplanowano działania integracyjne przygotowane przez ZHP Hufiec Bydgoszcz Miasto. Harcerze będą czekali na Państwa o godz. 20:00 przed budynkiem Bursy nr 2, Internatu ZSE i Internatu ZSD zabiorą Was na grę terenową.
  18. Śniadanie w bursie i internacie przy ul. Karłowicza:
I tura godz. 7:15 do 7:45
II tura godz. 7:45 – 8:15
Sniadanie w internacie przy ul. Toruńskiej 7:15 do 7:45.
  1. Po sobotnim śniadaniu, prosimy aby zapakowali sobie Państwo kanapki na popołudnie, bowiem obiad tego dnia będzie ostatnim posiłkiem zagwarantowanym przez organizatora.
  2. Opuszczenie miejsca kwaterunku 30.08 w sobotę do godziny 10:00.
  3. Bagaże z jakimi Państwo przyjechali można zostawić na czas koncertu w miejscach wyznaczonych przez:
    Bursa  nr 2– świetlica
Internat ul. Karłowicza – świetlica
Internat ul. Toruńska - budynek szkoły
  1. Wszyscy uczestnicy festiwalu mają zaplanowane działania w sobotę. Przewodnicy grup z ramienia fundacji będą czekali na Państwa w wyznaczonym miejscu oraz porze. Godzina zbiórki to przeważnie godz. 8:30 lub 9:00, miejsce Pałac Młodzieży. Jednak nie we wszystkich przypadkach. Uczulam, żeby dokładnie sprawdzić listy atrakcji na sobotę. Grupa wytypowana do Exploseum musi być najpóźniej o godz.: 8:10 na Rondzie Fordońskim k. Pasamonu na przystanku linii nr 68.
  2. Prosimy o uszanowanie trudu naszej pracy i udziału we wszystkich zaplanowanych działaniach według list! Wiele osób nieodpłatnie przychodzi w sobotę do pracy, aby jak najlepiej zorganizować uczestnikom czas w Bydgoszczy.
  3. Na spóźnialskich nie czekamy. Jeśli ktoś nie dojdzie, będzie musiał na własną rękę dojść do grupy.
  4. Przewodnik fundacji w sobotę po odbyciu zaplanowanych działań doprowadzi każdą grupę do restauracji „Atmosfera” na obiad oraz spod restauracji na miejsce koncertu na Różopole w Myślęcinku.
  5. Wszystkie grupy uczestników festiwalu muszą być na Różopolu do godziny 14.30!
  6. W sobotę, podczas Koncertu Laureatów  w Myślęcinku, na stoisku Fundacji „Nowe Pokolenie” będą dostępne dla Państwa napoje.
  7. Uchwałą Rady Miasta Bydgoszczy uczestnicy festiwalu mają zapewnione bezpłatne przejazdy środkami komunikacji miejskiej w terminie 29.08-30.08.2014 r., dlatego zachęcamy, aby pozostawić samochody przy miejscach zakwaterowania i przemieszczać się komunikacją miejską z przewodnikiem fundacji.
  8. Życzymy wspaniałej zabawy i niezapomnianych wrażeń.
 

NASI PARTNERZY: